onsdag, juli 23

Pudelläger 2008 Torsdag.

Hjälp Husses säng har krymt eller??? Nä det e bara Kajzza som tagit vara på mitt råd och "Tar vad hon förtjänar."

Idag har jag varit ute i skogen med Rådjur och Små djur... Eller inga rådjur kanske men små små små nedrans j*vla knott. Matte ser ut som om hon kommit i puberteten igen hehehe. Men iallafall idag har jag provat på SÖK. En rolig grej som matte gjort med mig förr så jag visste vad det handlade om. Kajzza skulle givetvis skina ikapp med solen och sprang raka vägen fram till Nikke direct. Jag passade på och njuta av omgivningen och titta mig runtomkring innan jag sprang till matte.. Tänk så mycket ni kvinnor missar bara för ni ska ha så bråttom.















Lilla Kajzza så Smärt och smäck hittar i skogen en husse så käck.









Sedan var det dax för lite Pälsvård.



Denna underbara torsdagskväll tillbringade vi på lydnadsbanan där någr pudlar var duktiga och Tävlade.

Inga kommentarer: