torsdag, juli 24

Kastrerad.

Zäta blev kastrerad i Fredags. Han har varit låg och haft ont. Han har ätigt med inte drukigt själv. Han har bara legat och sovit sedan i fredags.
I lägenheten har det varit lugnt tysst och skönt... så med jämna mellanrum var jag tvungen och leta upp honom och kolla så att han verkligen levde.
Igår kom Amie över och fikade med sin matte. Efter dom gått hem så var det som om det vände.
Vår sista kvällspromenad var faktiskt en promenad.
Dom andra dagarna har jag släpat honom efter mig.
Vi sprang och stojja och stimma lite och sen fick han bråttom, det var som om han kom på att han inte pinkat in sina revir på flera dagar. Gud som jag skrattade.
När vi kom in fick han ett pudelfnatt en riktig urladdning och for runt runt runt medans han röööt som en stor lejonhane (enligt honon själv låter dom så) Ghhhrrrrr. Min hund är tillbaka med olater och allt ;) *sjunger* I´m so happy i´m so glad that i fund u, i like to thank u and thank u means Classglass i bitar MUUUUMMSS

Inga kommentarer: