måndag, juli 14

Pudelläger 2008 Tisdag.


Även om jag föredrar att ligga hos min matte så vet jag inte vad jag ska tycka om detta....

Nu har jag bestämt mig jag tycker INTE att det är ok att Husse går i säng med nån annan.


Tisdagen bestod av Agility. Roligt men lite klurigt. Det är svårt att veta vad matte menar när hon flaxar med armarna och kraxar fram något hysteriskt. Ibland när hon verkligen koncentrerar sig så hoppar jag som hon vill, men när hon flaxar som mest brukar jag ta en kisse paus eller skälla på henne och säga att hon verkligen får gå hem och öva. Vilken tur jag har att systrarna Ilemyr som kan försöka få någon rätsida på Matte. Mari har en konstig pudel den har tappat all sin päls... det e ganska bra för då är hon naken och kan inte dölja skavanker och man vet vad man får från början ;)



Mitt på dagen skulle vi gå iväg och spåra men matte den lille latfisen somnade och jag slappade medans tjejerna var iväg och jobbade med nosen. På kvällen efter vårat tävlingsagility pass så gick vi till sjön. Matte tjatade om att det kunde finnas ormar och husse om att han hatade alla and I quote "Jävla knott".

Jag tyckte att det var på tok för kallt att gå ner i vattnet men det brydde sig inte Tina om och kastade i mig. Undrar om hon gav igen för att jag kissade på henne under Agilityn??


Tjejerna tyckte att det var ganska skönt att få svalka sig lite en varm sommarkväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå!
höll inte lägret på längre än till tisdag?!!!
Jag vill läsa mer om vad Niklas och Gestapo-Kajzza har gjort!

Ha det gött
Riga alias Leone