onsdag, juli 23

Pudelläger 2008 Onsdag.

Znygg Zäta
Så då var det dax igen... Matte har missuppfattat det här med Semester. Varje morgon måste jag gå upp tidigt, inget ligga kvar i sängen och mysa med massage flera minuter.
Nä då, lite snabba klappar och ett -Upp och hoppa. (Hon börjar ta mig för given såhär var det ALDRIG i början av vårat förhållande). Dagen började med ett tävlingsagillity pass. Banorna är roliga och kluriga. Matte klickad in slalom-ingångarna på mig idag eftersom jag "glömt" (skiter i) att ta dom rätt ;)
Det bästa med att bli inklickad är att man får sååå himla mycket gobitar. Ibland låtsas jag att jag inte riktigt förstått men om hon ger mig en korv eller två till så sitter det nog. Husse å Kajzza var på Rallylydnad nu på morgonen, det går tydligen SÅÅÅÅ bra för dom... Om jag vill kan jag oxå vara duktig i lydnad med Nikke men man behöver inte lyda husse för om man tjatar tillräckligt så får man som man vill iallafall. Men tydligen så lyssnar inte Kajzza på Destiny's child. *Nynnar* "All the women who are independent" .
JAG, jag är min egen man och jag behöver ingen som säger åt mig vad jag ska göra INGEN bestämmer över mig.. (ja förrutom matte.. å mormor Carina. Ibland tjejerna när jag är hemma och vaktar hos dom men ingen, ingen annan.)

Efter agillityn så gick vi hem å lunchade.. Trevligt trevligt, matte har börjat mata mig under bordet när ingen ser idag fick jag grillspett - Keep up the good work!!!!









Nu var det dax kursen jag väntat på heeela veckan ROLIGA KONSTER med Linda P.
Ingen kan vara så rolig som jag.. Kanske husse när han försöker springa ifrån mig ( han tror verkligen själv att han och hans 10 extra kilon ska hinna före mig) Matte är på min sida och matar honom med godsaker så han kommer aldrig vinna.
Jo just det roliga konster. Jag lärde mig att hitta TUMMEN, NÄSAN och hoppa upp på mattes mage.. Kajzza lärde sig att.. Pussas... Puzzaz och på utrikiska Too Kiss.. FjäskFia











Här är iallafall när jag hittar NÄSAN.
Och hoppar upp på magen
Efter konsterna gick vi till sjön och badade lite... eller matte försökte dränka Pipen och Amie fick hoppa i och rädda honom.
När vi hade badat så lämnade dom oss helt ensamma hemma. Dom skulle tydligen iväg och göra egna koppel. Undra om matte håller på att bli fattig hon som alltid brukar köpa saker??



Sedan var denna underbara onsdag slut ;)

Inga kommentarer: