onsdag, juli 23

Pudelläger 2008 Fredag


Idag var det sista dagen. Jag var lite trött och gnällig och lyckades reta gallfebern på matte genom att inte hoppa över hindrena på agillityn uta att kissa på dom. Då fick jag gå hem :( Matte gick och läste sin bok och jag hade tråkigt. Inte ens kajzza var hemma som jag kunde retas med.


Kajzza hoppade sina hinder så hon fick minssan vara kvar.
Mari´s kostiga pudel fick oxå hoppa.
orättvist... sedan Kom dom andra hem så städade vi stugan och packade bilen och åkte hem!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hittade din blogg med alla fina bilder från pudellägret. Vi var också där denna trevlig vecka. Vi kanske ses nästa år.
Hälsningar Elizabeth med Ludde Dpris och Freja
Finns bilder på min hemsida
www.sorayaspudlar.com
under den ursprungliga bloggen