måndag, juli 14

Pudelläger 2008 Måndag.

I rest my case, roligt är tydligen = Vatten.

Så här såg det ut när jag skulle gå ut och kissa på Måndags morgon. Vatten stan e full av vatten trallalall..

En liten tanke bara hur tänkte Gud när han lät det ösregna den första dagen jag har att pinka in revir på lägret?? Ni kanske inte vet men jag är en liten kille med liten blåsa så mitt motto är lite och ofta. DÅ KAN DET INTE ÖSREGNA.

morgonen provade vi på Rally-lydnad, det var rolig men man blev väldigt kall i regnet. Vi gick hem, torkade, åt och samlade krafter till kvällen då det var dax för uppletande. Jag prövade mattes tålamod genom att inte leta alls. Men ni vet det var väldigt delikata kaninbajsar dom hade i Ånnaboda, med det lilla extra. Ingen av tjejerna letade upp sina saker, någon (kan vara Knotas Skelleton) hade skvallrat om att pluttarna var något utöver det vanliga.

Niklas och Kajzza på uppletande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att du lyckats fånga min dyblöta herre som väluppfostrat hänger i kopplet på två ben för att nå den bruna snygga bruden.

Visst var det roligt på lägret!

PS Zäta är jättefin i sin klippning