torsdag, juni 12

Zlatan.

Måste bara få slå ett slag för min idol Zlatan!
Det finns väldigt få Zlatan i Sverige, då menar jag inte killar som heter Zlatan utan folk som faktiskt är som honom.
Det bor en liten Zlatan i mig, ibland poppar han upp kaxig självsäker och fullkomligt lysande.
Tyvärr kommer jag ofta på att jag faktisskt är en Svensson och kanske inte alltid kan leva upp till Zlatan måtten.
Satt och tittade på Reéne möter Cirkus Zlatan. Jag bara ler han är så jä*la skön och jag älskar att han inte bara kan utan han ger dom som förtjänar det fingret.

Zlatan Gjorde mål i vår öppningsmatch och visar alla er som tvivlar HAN är en av världens absolut BÄSTA fotbollsspelare och han visar alla er svenssons som inte vågar stå upp för er finger hur skönt det är att få visade då och då.
Sluta tvivla sluta vara så pretto mer Zlatan åt folket. Och hade jag bara haft hans miljoner att luta mig tillbaka på så hade jag åxå gått runt med världens bredaste leende och kanske pratat om mig själv i tredje person ibland.

Inga kommentarer: