onsdag, maj 21

Lära sig cykla.

Idag var vi på det igen. Var nere och hämtade Sally min röda mustang cykel i källaren, hade säkert varit lättare om jag inte hade en förvirrad pudel som var överallt å ingenstans. Men när cyklen väl var uppe vattenflaskan påfylld selen satt där den skulle så satte vi igång.

Det gick jätte bra idag han skällde inte alls. Dom två förra gångerna skällde han som en tok hela rundan så folk skrattade hjärtligt.

Zäta tycker dock att matte borde öva själv eftersom det är lite svajjigt mellan varven.

Matte tycker att Zäta borde öva på att inte stanna och försöka kissa med jämna mellanrum.
Vi får väl se hur resultatet blir i slutet av sommaren.

Jag provade att ha honom i cykelkorgen idag och det gick jätte bra.

Folk hejjar och vinkar när man kommer farandes och så hör man ett glatt -Åhh vilken söt pudel.

Då kräver Pudeln att få komma ner så han kan visa att
-JAG ÄR INTE SÖT JAG ÄR HÄFTIG, och sprätta i 2 minuter.

Inga kommentarer: